Stadtlohn - Telgte - Reisverslag uit Telgte, Duitsland van Gerard en Jannie Gerritsen - WaarBenJij.nu Stadtlohn - Telgte - Reisverslag uit Telgte, Duitsland van Gerard en Jannie Gerritsen - WaarBenJij.nu

Stadtlohn - Telgte

Door: Gerard en Jannie

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Jannie

28 Mei 2012 | Duitsland, Telgte

Rond kwart over 7 ging de wekker. We waren al even wakker dus geen probleem. Na het ontbijt, zo rond kwart voor 9 weer op de fiets .Voor het vervolg van de R1 route.
De eerste 40 km viel erg tegen, heel erg heuvelachtig. ( Limburg is er niks bij). Voor mij (Jannie) dan ook flink pittig. Toch kwam ik overal boven op 1 steile helling na. Gerard is op mijn fiets naar boven gefietst, terug gelopen en toen nog een keer met zijn eigen fiets naar boven. Lopen met een fiets met volle bagage valt ook niet mee. Gelukkig was er niet veel wind maar wel warm. Na die 40 km ging het weer redelijk, we waren zo rond kwart over 4 in Telgte bij ons Hotel: De Telgterhof. En weer 84 km op de teller.
De route was wederom prachtig,smalle bospaadjes en veel grindwegen.
Prachtige natuur !!!! Morgen hebben we niks besproken dus doen we rustig aan, zo is de planning nu. Eerst morgenochtend maar eens kijken hoe de benen voelen.

Dagafstand: 84 km
Totale afstand: 255 km

Gerard en Jannie

• 29 Mei 2012 - 14:33

Gerard En Nel:

we volgen jullie, was de link kwijt maar via nelleke weer bij de tijd.
    geniet ze, we hebben bewondering voor jullie hoor gerard en nel

• 29 Mei 2012 - 14:33

Gerard En Nel:

we volgen jullie, was de link kwijt maar via nelleke weer bij de tijd.
    geniet ze, we hebben bewondering voor jullie hoor gerard en nel