Rinteln - Estorf - Reisverslag uit Estorf, Duitsland van Gerard en Jannie Gerritsen - WaarBenJij.nu Rinteln - Estorf - Reisverslag uit Estorf, Duitsland van Gerard en Jannie Gerritsen - WaarBenJij.nu

Rinteln - Estorf

Door: Gerard en Jannie

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Jannie

02 Juni 2012 | Duitsland, Estorf

We zaten alweer vroeg op de fiets. Er was regen voorspeld, maar dat viel reuze mee. Bewolkt en wel weer wind. Het fietsen ging goed, hele stukken langs de Weser en dan weer er van af, opzich een mooie route. Het klimmen is nu wel voorbij, heel af en toe nog een helling. We hadden voor vandaag 80 km gepland, maar dat ging mis. Na 80 km aangekomen in Stolzenau en opzoek naar slaapgelegenheid en dat ging fout. Alles vol, dat kost tijd!!! Dan maar weer verder op de fiets, niet leuk. Het volgende plaatsje was helemaal niets , toen maar een stukje van de route en ja hoor we kwamen in Estorf , daar was gelukkig nog een kamer voor ons. Nog een mooie ook en niet duur.( Hotel Sandkrug). Al met al vandaag 94 km in de benen, wel te voelen. Na al onze bagage van de fietsen te hebben gehaald, gedoucht. Daarna heerlijk gegeten. Deze keer een lekker ijsje met aardbeien toe, hadden we wel verdiend !!!

Dagafstand: 94 km
Totale afstand: 626 km